صنعت ورزش و تناسب اندام

ای ام اس؛ میانبر زمانی برای ورزش

مهدی-فتحی-پور-مدیر-عامل-شرکت-«سلامت-اندیشان-ممتار-ماد»

مدیر عامل شرکت «سلامت اندیشان ممتار ماد» گفت: ما اولین تولید کننده دستگاه های ای ام اس) ( EMS برای تحریک الکتریکی عصب و عضله هستیم که صفر تا صد آن در ایران انجام می شود و هم اکنون 80 شعبه را در ایران با دستگاه های «تایتان» ما تجهیز شده اند و به نوعی رهبر بازار ای ام اس ایران هستیم.

مهدی فتحی پور در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» با بیان اینکه دستگاه تایتان یک محصول دانش بنیان است که برای مواد اولیه آن نیاز به واردات خاصی نیست، اظهار داشت: متاسفانه فرایند دریافت مجوز با مشکلاتی مواجه است و فدراسیون پزشکی – ورزشی تخصص و استاندارد لازم برای بررسی دستگاه را ندارند.

وی افزود: فقدان ثبات اقتصادی بیشترین آسیب را به صنعت تجهیزات ورزشی وارد می کند؛ با این وجود از ابتدای امسال هیچ گونه افزایش قیمتی اعمال نکرده ایم و جالب اینکه نمونه های خارجی و وارداتی نیز با وجود افزایش نرخ دلار، قیمت ها را مدیریت می‌کنند و در برخی موارد کاهش می دهند.

فتحی پور با بیان اینکه متاسفانه مجموعه های دولتی نه تنها حمایتی از ما ندارند، بلکه در فرایند کار مشکلاتی ایجاد می کنند، تصریح کرد: مهد فن آوری ای ام اس کشور آلمان است و در این کشور 3500 دستگاه فعالیت می کنند که این رقم در ایران حدود 350 دستگاه است. برای بسیاری از افراد که با مشکل کمبود زمان  برای ورزش مواجه هستند، استفاده از این دستگاه ها در طول یک ساعت بیشترین فعالیت بدنی را به همراه دارد.

مدیر عامل شرکت «سلامت اندیشان ممتار ماد»  گفت: تاکنون 80 شعبه با استفاده از دستگاه های ما در سراسر ایران راه اندازی شده است و هدف این است که تا سال 1405 این میزان به 300 شعبه برسد؛ این در حالی است که 25 هزار باشگاه در ایران فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه روسیه اولین کشوری بود که به طور حرفه ای در مسابقات المپیک از دستگاه های ای ام اس برای بهبود عملکرد ورزشکاران استفاده کرد، اظهار داشت: اگر چه به میزان مورد انتظار از این دستگاه ها توسط ورزشکاران ایرانی استقبال نشده اما این روند روز به روز افزایش می یابد.

یک دیدگاه در “ای ام اس؛ میانبر زمانی برای ورزش

  1. زهره یزدانی گفت:

    مهندس فتحی پور و تیمشون از پیشگامان فعال در این صنعت نوین در کشور هستند امید است با بهبود و ازمیان بردن هرچه سریع‌تر محدودیت ها،فقدان ها و خلأ های تخصصی مدیریتی الخصوص در امور پزشکی ورزشی و جایگزینی هوشمند، به طور جد شاهد تغییر و تحول،سدزدایی،خصوصی سازی سازمان یافته،تخصیص بودجه ، حمایت و رشد چشم گیر و موفقیت بیش از پیش در این عرصه رو در تمام جوانب اثر بر روی تمامی فعالان این رسته تجاری مؤثر در تمام ابعاد اقتصادی فرهنگی پزشکی ورزشی و غیره شاهد باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *