صنعت ورزش و تناسب اندام

ادامه شرایط ناپایدار صنعت ورزش پس از کرونا

مجید-علی-یاری-مدیر-عامل-«لاین-اسپرت»

مدیر عامل «لاین اسپرت» گفت: ما صفر تا صد تولید دمبل بدنسازی را انجام می  دهیم اما در این رابطه با توجه به فعالیت دودزای ناشی از ریخته گری با مشکلات متعددی مواجه هستیم که از جمله این موارد می توان به اجبار فاصله 80 کیلومتری از مناطق مسکونی اشاره کرد که متاسفانه با وجود پذیرفتن این شرط، عملا زمینی برای فعالیت ما وجود ندارد.

مجید علی یاری در گفت و گو با گروه رسانه ای « آتا» ضمن اشاره به این مطلب که عمده تمرکز ما معطوف به تولید دمبل برای بانوان است، افزود: در سال های گذشته دمبل ها عمدتا از چین وارد می شد اما با توجه به بالا رفتن نرخ ارز امروزه واردات این محصول به صرفه نیست و به همین جهت بازار شرکت های داخلی تا حدود زیادی رونق گرفته است.

وی با اشاره به قیمت دو برابری دمبل وارداتی نسبت به تولید داخلی ادامه داد: امروز هر کیلوگرم دمبل ایرانی 30 هزار تومان و هر کیلوگرم دمبل چینی وارداتی 60 هزار تومان برای مشتری ها تمام می شود.

مدیر عامل لاین اسپرت با بیان اینکه ما محصولات ما توسط برخی واسطه ها صادر می شود، خاطر نشان کرد: ظرف 10 سالی که در این صنعت فعالیت می کنیم، عمدتا مشتری ما باشگاه ها بودند اما با شیوع کرونا فروش باشگاهی به کمتر از 10 درصد رسید و ورزش در منزل رونق بیشتری گرفت. امروز هم اگر چه با پایان یافتن شیوع کرونا، بار دیگر باشگاه ها فعالیت شان را از سر گرفته اند اما افزایش چشمگیر هزینه های باشگاهداری مانند اجاره سالن های ورزشی و تهیه تجهیزات، باعث افزایش شهریه ها شده و با توجه به مشکلات اقتصادی، امکان حضور در باشگاه از مردم سلب شده است.

4 دیدگاه در “ادامه شرایط ناپایدار صنعت ورزش پس از کرونا

  1. احمدعلی علی یاری گفت:

    سلام ودرود وخسته نباشید به همه تولید کنندگان لوازم ورزشی به ورزشکاران وطن وجهان به خصوص گروه تولیدی لاین اسپرت

  2. جمال گفت:

    همیشه در اوج باشی موفق باشی

  3. جمال مظفری گفت:

    همیشه تو اوج و موفق باشی به سوی موفقیت بیشتر

  4. مهدی علی یاری گفت:

    خیلی خوب است
    امیدوار هستم که همیشه موفق و سربلند باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *