صنعت ورزش و تناسب اندام

کمبود نیروی انسانی متخصص در صنعت تجهیزات ورزشی

صفورا-طهماسبی-مدیرعامل-شرکت-منشور-اندیشان-سلامت-ایرانیان-(ماسا)

مدیرعامل شرکت منشور اندیشان سلامت ایرانیان (ماسا) یکی از مهم ترین مشکلات صنعت تجهیزات ورزشی را کمبود نیروهای متخصص می داند و می گوید: بسیاری از نیروها بعد از طی کردن دوره های آموزشی و تخصص در زمینه مورد نیاز، ایران را به مقصد کشورهای دیگر ترک می کنند.

صفورا طهماسبی در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، می افزاید: کیفیت مواد اولیه  روز به روز کاهش می یابد و این مساله روی کیفیت محصول نهایی تاثیر گذار است.

وی با انتقاد از سیاست های مالیاتی در قبال تولید خاطر نشان می کند: واقعیت این است که در شرایط حاضر که سود تولید بسیار کاهش یافته، ماموران سازمان امور مالیاتی حتی گزارش های شرکت ها را به عنوان مرجع تعیین مالیات نمی پذیرند و گاهی تا 35 درصد سود شرکت را از تولید کننده دریافت می کنند؛ علاوه بر این سازمان تامین اجتماعی هم نگاه مثبتی به بخش تولید ندارد و در اختلافات بین کارگر و کارفرما تحت هر شرایطی کارفرما را محکوم می کند.

مدیرعامل منشور اندیشان سلامت ایرانیان (ماسا) با اشاره به واردات مواد اولیه تولید می گوید: متاسفانه فرایند ترخیص کالا از گمرک آنقدر زمان بر و پیچیده است که سعی می کنیم برای تامین مواد اولیه، سراغ راه های پرهزینه تر برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *