صنعت ورزش و تناسب اندام

عزت پور: کلاس کار قویترین مردان بالا رفته است/ با مشورت بزرگان تصمیم گرفتم در مسابقات کشوری امسال شرکت کنم

قهرمان حرفه ای رقابتهای قویترین مردان گفت: با لطف و پیشنهاد بزرگترهای قویترین مردان، تصمیم گرفتم در رقابتهای امسال شرکت کنم.

محمد عزت پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره اتفاقات رخ داده برای رشته قویترین مردان در یک سال اخیر، اظهار داشت: من پیش از این هم چندین بار گفتم که از روز ورود دکتر نصیرزاده به فدراسیون، شرایط به کلی با گذشته تفاوت کرد. به جرأت می توانم بگویم تا قبل از ورود ایشان به فدراسیون، ما به عنوان قهرمانان قویترین مردان، حتی رنگ دفتر ریاست فدراسیون را ندیده بودیم. اما الان دسترسی به ریاست خیلی راحت تر شده است و خودمان می توانیم برای گفتگو یا مطرح کردن مسائل و مشکلات حضوری نزد ایشان برویم و همه چیز در جوی دوستانه مطرح شود.

 

وی درباره برگزاری مسابقات قویترین مردان در سالن 12 هزار نفری آزادی عنوان کرد: به عقیده من با تحولات اخیری که در قویترین مردان رخ داد، کلاس کار این رشته بالا رفت. وقتی مسابقات این رشته بدون توجه رسانه ها و علاقه مندان برگزار شود، طبیعی است که اصلا این رشته دیده نمی شود. برای این که قویترین مردان به خوبی دیده شود و اسپانسرها نیز به آن روی آورند، نیاز به داشتن لوکیشن خوب، نورپردازی مناسب، داوری دقیق و جوایز شایسته قهرمانان و البته پوشش خبری مناسب نیاز است و برای رسیدن به چنین اهدافی سالن 12 هزار نفری آزادی قطعا بهترین مکان ممکن برای برگزاری رقابتها است.

 

نفر پنجم مسابقات جهانی قویترین مردان 2021 بحرین درباره تفاوت سطح ورزشکاران ایرانی با رقبای خارجی و شانس ورزشکاران ایران برای گرفتن مجوز حرفه ای این مسابقات تصریح کرد: برای این که ورزشکاران ما بتوانند کارت حرفه ای بگیرند، حتما باید در سال دو، سه اعزام جهانی داشته باشیم. امسال با حمایت های فدراسیون چند تن از قهرمانان ما راهی مسابقات امارات شدند که همه این ورزشکاران، اولین تجربه برون مرزی شان بود. یادم می آید که اولین بار در سال 1396 که خود من هم در مسابقات برون مرزی شرکت کردم، استرس داشتم و فکر می کردم رقبایم چون خارجی هستند، از من بهترند. ولی در مسابقه بعدی فهمیدم تفاوت چندانی بین ما نیست. قهرمانان کنونی قویترین مردان هم هرچقدر در میادین بزرگ و با برندهای جهانی رقابت کنند، راهشان برای رسیدن به کارت حرفه ای هموارتر می شود.

 

عزت پور درباره حضور خود در مسابقات امسال قوی ترین مردان اذعان داشت: با لطف و پیشنهاد بزرگترهای قویترین مردان، تصمیم گرفتم در رقابتهای امسال شرکت کنم. تلاش می کنم که در این رقابتها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و نتیجه قابل قبولی کسب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *