صنعت ورزش و تناسب اندام

” اجلاس تجارت در ورزش ” با مشارکت وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود

تجارت-در-ورزش

گروه رسانه‌ای آتا در تازه‌ترین همکاری خود با وزارت ورزش و جوانان، نخستین اجلاس تجارت در ورزش را در تاریخ 25 و 26 بهمن 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌کند. این رویداد دو روزه فرصتی جدید برای همفکری سیاستگذاران، متخصصان و فعالان بخش اقتصادی و بازرگانی خواهد بود تا با افزایش تعامل، بر بازدهی اقتصادی ورزش ایران بیفزایند.

این اجلاس به منظور اکتشاف پتانسیل‌ها و چالش‌های تجارت ورزش در ایران و بررسی مولفه‌های پیشرو در این حوزه ترتیب داده شده است. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تجاری ورزش به عنوان اهرمی برای تقویت اقتصاد ایران می‌باشد.

در دهه‌های اخیر، تجارت ورزش به عنوان بخشی تاثیرگذار در اقتصاد جهانی، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را در کشورهای حوزه خلیج فارس به خود جلب کرده و به فعال شدن بازارهای مالی در این بخش انجامیده است. اما متاسفانه در ایران، عوامل زیادی از زمینه‌سازی رشد چشمگیر بازار ورزش و افزایش گردش مالی در این صنعت جلوگیری کرده است.

اجلاس تجارت در ورزش، با افتخار  سرآغاز یک دوره جدید در بهره‌گیری استراتژیک از ورزش به عنوان یکی از ارکان پرقدرت اقتصادی ایران خواهد بود. انتظار می‌رود که این رویداد بیش از پیش نظر ذینفعان و فعالان این صنعت را به خود جلب نماید.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02188516727 و 09120567709 تماس حاصل نمایند.

اجلاس-تجارت-در-ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *