صنعت ورزش و تناسب اندام

اجلاس تجارت در ورزش برگزار شد

اجلاس تجارت در ❤ورزش

نخستین اجلاس تجارت در ورزش  با حمایت مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان، پنجشنبه 26 بهمن 1402 در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه رسانه‌ای آتا، این رویداد با هدف بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های صنعت ورزش ایران و با حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان تجهیزات ورزشی،استارتاپ‌ها، باشگاه‌داران، مربیان، رؤسای فدراسیون‌ها، رسانه‌های تخصصی و اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط برگزار شد.

بخش نخست این رویداد با عنوان داستان ایده‌ها برگزار شد که در آن تعدادی از صاحبان برندهای موفق ورزشی از مسیر پرفراز و نشیب اجرای ایده‌های خود گفتند. افرادی از جمله دکتر رضا شجیع، مهندس مهدی فروعان، اکرم خدابنده، امیرحسین فرزانه، دکتر احمدرضا موحدی، مهندس سیدجواد موسوی و مهندس ندا بختیاری ارائه‌دهندگان این بخش از اجلاس بودند که هرکدام روایت جذاب خلق برندهای ورزشی را مطرح کردند.

در بخش دوم این رویداد که به عنوان گذر از منیریه نامگذاری شده بود، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات ورزشی گرد هم آمدند و مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست موارد متعددی از سوی تولیدکنندگان و فروشندگان مطرح شد که مهمترین آن‌ها، موضوعاتی از جمله عدم حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی از تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی، عدم اختصاص تسهیلات بانکی، نبود نیروی کار متخصص و عدم ثبات در قیمت مواد اولیه مهمترین چالش‌های مطرح شده در این بخش بود.

در پنل گذر از منیریه، دکتر محسن جهانشیر، معاون مرکز مشارکت های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان، ابوالقاسم توسلی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی تهران، دکتر امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو و دکتر سیدامیر حسینی، رئیس انجمن ورزش شرکت‌ها به عنوان اعضای پنل حضور داشتند.

همچنین آقایان حسین محمودی، علی اصغر میرزایی، محمد میرزاخانی، علی اصغر اسماعیل پور و خانم صفورا طهماسبی به عنوان تولیدکنندگان و فعالان صنعت ورزش، به بیان موضوعات پرداختند.

همچین در بخش سوم اجلاس تجارت در ورزش که به عنوان یار کمکی برگزار شد، باشگاه داران ورزشی به بیان ظرفیت‌های این حوزه و مشکلات موجود در عرصه باشگاه‌داری پرداخت.

در این پنل، دکتر علی رضا کلانتری، سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی، دکتر سیدامیر حسینی، رئیس انجمن ورزش شرکت‌ها و دکتر محسن جهانشیر، معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضای پنل حضور داشتند. همچنین باشگاه‌دارانی به نمایندگی از انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران ازجمله آقایان علی سلامت، حمید رحمانیان، حسن رهنماییان و خانم پریسا درشکی به عنوان ارائه دهندگان این پنل حضور داشتند.

موضوعاتی ازجمله عدم به‌ کارگیری نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده در حوزه باشگاه‌داری، عدم حمایت‌های دولتی، هزینه‌های بالای باشگاه‌داری به عنوان مهم‌ترین مشکلات این حوزه عنوان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *