تغذیه و سلامت

ترویج مصرف محصولات سلامت‌محور و ارگانیک؛ مهم‌ترین هدف نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم»

شبنم-وثوقی،-دبیر-انجمن-ارگانیک-ایران

دبیر انجمن ارگانیک ایران با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم» بیان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم، معرفی محصولات ارگانیک، سلامت‌محور و تولیدکنندگان این محصولات است. افزون بر این، برگزاری چنین رویدادی گامی مهم در راستای ترویج مصرف محصولات سلامت‌محور و ارگانیک محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه رسانه‌ای آتا، نخستین نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم» در بهمن سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. محورهای مورد تأکید در این رویداد که گروه رسانه‌ای آتا برگزاری آن را بر عهده دارد، عبارت است از: «محصولات غذایی سلامت‌محور، ارگانیک، طبیعی و سالم»

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این نمایشگاه و مسائلی از قبیل اهمیت برپایی این رویداد، با شبنم وثوقی دبیر انجمن ارگانیک ایران به گفت‌وگو پرداختیم. وی در ابتدای صحبت‌های خود بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت انجمن ارگانیک ایران و گروه رسانه‌ای آتا برگزار خواهد شد و در بخشی از نمایشگاه- پاویون ارگانیک؛ تعدای از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک که دارای گواهی ارگانیک ملی و بین المللی هستند و نیز فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سلامت‌محور نیز حضور می‌یابند.

وی در ادامه افزود: افزون بر اینکه عرضه‌کنندگان محصولات ارگانیک و سلامت‌محور در نمایشگاه حضور دارند، مجموعه‌هایی که محصولات رژیمی، سالم و طبیعی ارائه می‌کنند نیز در نمایشگاه شرکت می‌کنند و همچنین محصولات مورد استفاده ورزشکاران هم در غرفه‌های مربوطه عرضه خواهد شد.

وثوقی تصریح کرد: بخش مهمی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را افرادی تشکیل می‌دهند که باید آن‌ها را ترویج‌کنندگان سبک زندگی سالم دانست. بر این اساس، متخصصین و مشاوران تغذیه، مربیان ورزشی و انجمن‌ها و سازمان‌هایی که هدف و رسالت آنها ترویج زندگی سالم است در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. از این رو، نمایشگاه فرصت مناسبی برای تعامل میان این افراد با شرکت‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

دبیر انجمن ارگانیک ایران با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم معرفی محصولات ارگانیک ، سلامت‌محور و تولیدکنندگان این محصولات است. افزون بر این، برگزاری چنین رویدادی گامی مهم در راستای توسعه و ترویج مصرف محصولات سلامت‌محور و ارگانیک می باشد.

وی در انتهای صحبت‌های خود ضمن اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی و برنامه های جانبی در حاشیه این رویداد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۱۶۷۲۷ 021 تماس حاصل نموده و یا به آدرس https://ataainfo.com/health/ مراجعه نمایند.

بر اساس اظهارات وثوقی، به منظور بررسی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف رویداد، در این برنامه از سیاست‌گذاران و مسئولان مربوطه هم دعوت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *