صنعت ورزش و تناسب اندام

فقدان آشنایی وزارت ورزش با صنعت تجهیزات ورزشی

سید-حسین-رسولی-مدیر-عامل-شرکت-«پیشگام-لاستیک-پارس-آباد»

مدیر عامل شرکت «پیشگام لاستیک بارثاوا » با بیان اینکه یکی از حوزه های فعالیت شرکت تولید سنگ و دمبل است، گفت: متاسفانه برخلاف اخباری که منتشر می شود، از بخش خصوصی و تولید حمایت نمی شود.

سید حسین رسولی اول در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» با بیان اینکه دولت از شرکت هایی که به طور قانونی فعالیت می کنند، مالیات ها را در موعد مقرر دریافت می کند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری کارآفرینان را به عنوان افسران جبهه جهادی معرفی کردند اما واقعیت این است که دولت ها به هیچ عنوان نتوانسته اند در این راستا عمل کنند.

وی ادامه داد: برای دریافت یک پروانه بهره برداری و ثبت اختراع مدت ها باید درگیر رفت و آمد در ادارات باشیم و متاسفانه با تداوم رفتارهای ناصواب، نهایتا کارآفرین مجبور به تعطیلی تولید می شود؛ بنابراین در حالی که امروز کشورها در زمینه فن آوری های نوین خودشان را تجهیز می کنند، ما همچنان درگیر بوروکراسی اداری و موضوعاتی مانند تخصیص ارز هستیم.

رسولی افزود: امروز اگر به هر دلیلی تولید کننده نتواند هزینه های برق را در زمان موعد تسویه نکند، بدون نگاه واقع بینانه به شرایط، اقدام به قطع برق کارخانه می کنند؛ این در حالی است که دلالان و شرکت های زیر پله ای چنین مشکلاتی ندارند.

مدیرعامل شرکت «پیشگام لاستیک بارثاوا» خاطر نشان کرد: تولید سنگ و دمبل با برند H.M اگر چه از نظر کیفی جزء بهترین برندهای خاورمیانه است و در گذشته از کشورهای دیگر برای خرید این محصولات به ما مراجعه می کردند اما پس از اعمال تحریم ها این ارتباطات قطع شد؛ با این وجود شاهد حمایت داخلی از این محصول با کیفیت نیستیم چرا که متاسفانه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اصولا با چالش های صنعت ورزش آشنایی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت در شرایط کنونی باید به دنبال ورود سرمایه های سرگردان به بازارهای مولد باشد، تصریح کرد: تعداد نیروها در کارخانه ما نسبت به سال گذشته به یک سوم ظرفیت رسیده و با سیاست های نادرست دولت ها، امروز حتی به تعطیلی کارخانه به طور جدی فکرمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *