صنعت ورزش و تناسب اندام

افزایش استقامت و کاهش چربی‌ها؛ 2 ویژگی مهم محصولات پروبیوتیک

محمد سلامی مدیر بازاریابی و فروش شرکت زیست تخمیر و بنیان سلامت کسری

محمد سلامی مدیر بازاریابی و فروش شرکت زیست تخمیر و بنیان سلامت کسری می‌گوید: بنیان سلامت کسری به عنوان شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۹۳ فعالیت های خود را با تولید عصاره های گیاهی (مثل قهوه سبز، گارسینیا کامبوجیا و رزبری)، ویتامین ها (ویتامین D در اشکال مختلف و کوآنزیم Q)، مینرال ها و مواد ویژه به منظور تولید مکمل‌های کاهش وزن (گرین کافی و گرین سایز) و ورزشی(ال-کارنیتین)، داروی زخم پای دیابتی (رگراهیل) و فرمولاسیون های کاربردی متناسب با زندگی امروز، آغاز کرد.

محمد سلامی با اشاره به اینکه شرکت بنیان سلامت کسری به عنوان یک شرکت داروسازی تولید کننده ترکیبات ارگانیک مورد تایید قرار گرفته است، به خبرنگار گروه رسانه ای «آتا» می گوید: این شرکت طیف وسیعی از محصولات ارتقا دهنده سلامت که به دقت بررسی و تست شده اند را ارائه می دهد. از آنجاییکه که همواره در زمینه تولید قادر به ارائه بهترین محصولات بوده ایم اطمینان میدهیم که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و فروشندگان خواهیم بود. همچنین بنیان سلامت کسری همواره با بهترین تولیدکنندگان مکمل و فروشندگان در ارتباط بوده تا به ارتقا فرهنگ سلامتی جامعه کمک کند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت زیست تخمیر و بنیان سلامت کسری خاطرنشان می کند: بزرگترین خط ویال در کشور متعلق به شرکت بنیان سلامت کسری می‌باشد؛ در مجموعه شرکت های ما کیفیت، خلوص و اثرگذاری محصولات بسیار مهم و پراهمیت است. از ابتدای تولید تا بسته بندی؛ محصولات ما طی یک پروسه خیلی دقیق که ضامن کیفیت محصولی است که به دست مصرف کننده می رسد.

وی با اشاره به اینکه برخی برندهای مشهور ایرانی نیز از لحاظ کیفیت محصول چیزی کمتر از انواع خارجی ندارند؛ تصریح می‌کند:

به شما حق می‌دهیم که کمی بین خرید مکمل های ایرانی یا خارجی مردد بوده و حتی در مورد تشخیص مکمل اصل از تقلبی پرسش‌هایی داشته باشید.

چه از داروخانه مکمل ایرانی بخرید و چه خارجی باید بدانید که احتمال تقلب وجود ندارد زیرا کلیه محصولات برای فروش مجاز بوده، اورجینال هستند، نماینده فروش دارند و نظارت و بازرسی دقیقی از سوی مراجع بالاتر روی آنها صورت می‌گیرد. دقت کنید هر نوع  مکملی که خریداری می‌کنید، دارای برچسب اصالت بوده، برچسب شبنم داشته باشد و لوگوی اختصاصی شرکت سازنده روی آن به چشم بخورد.

اما اگر به سراغ خرید مکمل‌های خارجی از مراکز غیر معتبر و فروشگاه‌‎‌هایی که مجاز به فروش آنها نیستند، بروید قضیه متفاوت است زیرا احتمال جعلی بودن بسیار است و این اتفاق نیز بیشتر برای محصولات خارجی می‌افتد. چرا؟ زیرا سودجویان به نفع خود از بالا بودن قیمت مکمل‌ها استفاده کرده و با مواد بی‌کیفیت اقدام به تولید مکمل های تقلبی می‌نمایند و با مبلغ پایین‌تری آن را به فروش می‌رسانند. در این صورت ممکن است شامل عوارض جانبی بسیاری شوید که گاه حتی شاید خطر مرگ را برای شما در پی داشته باشند. نتیجه آنکه فقط از مراکز معتبر اقدام به خرید مکمل کنید.

محمد سلامی ضمن یادآوری فواید پروبیوتیک‌ها و اهمیت اضافه شدن آن به رژیم غذایی تصریح می‌کند: این باکتری‌های خوب علاوه بر سلامت عمومی برای عضله‌سازی نیز مفیدند. توجه داشته باشید که پروبیوتیک‌ها، مکمل‌های عضله‌سازی نیستند بلکه آنها بر جنبه‌های مختلفی از سلامتی شما تأثیر می‌گذارند که به نوبه خود به عضله‌سازی و افزایش قدرتتان کمک خواهد کرد.

وجود این باکتری مفید در افزایش استقامت حین ورزش تاثیرگذار است. مصرف به اندازه این مواد باعث کاهش 50 درصدی چربی‌ها می‌شود. به این ترتیب رشد توده‌های عضلانی سریع‌تر اتفاق می‌افتد. همچنین از طریق تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث می‌شود تمرینات پرفشارتری را برای رشد عضلات داشته باشید.

سلامی در ادامه به شعار شرکت زیست تخمیر” زندگی سرزندگی ” اولین تولید کننده پروبیوتیک در ایران اشاره کرده و می افزاید:

تن زنده والا به ورزندگی است          که ورزندگی مایه ی زندگی است

به ورزش گرای و سرافراز باش         که فرجام سستی سرافکندگی است

ز ورزش میاسای و کوشنده باش         که بنیاد گیتی به کوشندگی است

امیدوارم درخت تلاش و پشتکار همه عزیزانم در شرکت های تولید کننده مکمل نتیجه بدهد و همگی به  یک موفقیت بی نظیر دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *