صنعت ورزش و تناسب اندام

تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه و کنگره تناسب اندام امضا شد

دکتر-پژمان-معتمدی،-رییس-دانشکده-تربیت-بدنی-و-علوم-ورزشی-دانشگاه-خوارزمی

گروه رسانه‌ای آتا، فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی تفاهم‌نامه‌ای مشترک و سه‌جانبه امضا کردند که به موجب آن مقرر شد تا نمایشگاه و کنگره تناسب اندام تهران در تاریخ 21 تا 23 تیر برگزار شود.

به گزارش گروه رسانه‌ای آتا، دکتر پژمان معتمدی، رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی، پس از امضای این تفاهم‌نامه با اعلام این خبر بیان کرد: نمایشگاه و کنگره تناسب اندام با هدف تقویت نقش متخصصان، باشگاه‌ها، ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای در بهبود تندرستی و سبک زندگی سالم جامعه، در تاریخ ۲۱ تیر در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو آغاز به کار می‌کند.

معتمدی که مسئولیت کمیته آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی را هم بر عهده دارد تصریح کرد: این رویداد با همکاری گروه رسانه‌ای آتا، فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشگاه خوارزمی به مدت سه روز برگزار می‌شود. افزون بر این در این رویداد فعالان و علاقه‌مندان از جمله مربیان ورزشی، مربیان آمادگی جسمانی، ورزشکاران و فعالان حوزه تناسب اندام، پزشکان متخصص طب فیزیکی و توان‌بخشی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه ورزشی، متخصصان پزشکی ورزشی، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط و سایر علاقه‌مندان حضور دارند.

وی بیان کرد: در این برنامه ضمن برگزاری سمینارهای آموزشی و پنل‌های تخصصی، نمایشگاهی از تجهیزات و خدمات حوزه تناسب اندام برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ 88537359 – 021 تماس حاصل کنند و یا به آدرس صفحات ذیل مراجعه نمایند:

instagram.com/ataa_fit

https://iranpff.ir

https://pess.khu.ac.ir/

https://instagram.com/physical.fitness.federation

https://instagram.com/faculty_physicaleducation_khu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *