صنعت ورزش و تناسب اندام

دریافت مالیات از باشگاه ها شرایط را دشوار کرده است

پوران-دخت-آرین،-مدیر-باشگاه-ورزشی-بانوی-اول

مدیر باشگاه ورزشی “بانوی اول” با بیان اینکه یکی از مهم ترین مشکلات مدیران باشگاه ها پرداخت مالیات است، گفت: بعد از سال 97 باشگاه ها مشمول پرداخت مالیات شده اند و این موضوع با توجه به هزینه های سنگینی مانند خرید تجهیزات و سرویس دهی، شرایط را برای مدیران باشگاه ها دشوار تر کرده است.

پوران دخت آرین در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: با وضعیت کنونی تورم و از طرفی  میزان شهریه ها باشگاه داری به هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، عمدتا به خاطر عشق و علاقه در ورزش حضور دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه به جای اینکه تربیت بدنی برای توسعه بیشتر باشگاه ها همکاری کند، در برخی موارد مانع تراشی می کند. به طور نمونه در برای افزایش چند رشته ورزشی به باشگاه اقدام کردیم اما بعد از چند ماه این مجوز توسط سازمان تربیت بدنی صادر نشد و برای رفع مشکل بین کمیسیون های مختلف در رفت و آمد بودیم.

آرین تصریح کرد: باشگاه ها علاوه بر تاثیری که بر سلامت جامعه دارند، در زمینه اشتغال هم عملکرد موثری دارند و امیدواریم نهادهای متولی نگاه مثبت تری به ورزش همگانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورزش در بین بانوان با رشد قابل توجهی همراه بوده است، گفت: مسئولان سازمان تربیت بدنی برای توسعه ورزش های همگانی باید از باشگاه ها حمایت کنند چرا که با ورزش بسیاری از  هزینه های دولت ها در بخش درمان کاهش می یابد.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه و کنگره تناسب اندام و بدنسازی تهران، 21 الی 23 تیر 1402، در چهار بخش نشست‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، کارگاه‌های انتقال تجربه و نمایشگاه تخصصی، توسط گروه رسانه‌ای آتا در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *