صنعت ورزش و تناسب اندام

باشگاه داری توجیه اقتصادی ندارد

رضا-عقیلی-مدیر-مجموعه-ورزشی-آروان-

مدیر مجموعه ورزشی آروان گفت: به طور کلی هزینه اجاره املاک شهر تهران و همچنین بهای خرید تجهیزات ورزشی وارداتی به شدت افزایش یافته و  مدیران باشگاه ها برای  ارزان ترین دستگاه وارداتی باید بیش از 100 میلیون تومان بپردازند؛ بنابراین باشگاه داری توجیه اقتصادی ندارد و کسانی که در این عرصه حضور دارند عاشق این کار هستند؛ زیرا این هزینه ها را حتی اگر در بانک سپرده گذاری کنند، سود بالاتری دریافت می کنند.

رضا عقیلی در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: باشگاه ها در ایران به میزان قابل توجهی پیشرفت داشته اند.  این در حالی است که تا 15 سال پیش باشگاه ها فاقد سیستم هوازی بودند اما امروز رقابت بین باشگاه ها برای ارائه خدمات روز به روز افزایش می یابد.

وی به شاخص های باشگاه با کیفیت اشاره کرد و اظهار داشت: از مهم ترین شاخصه های یک باشگاه تهویه مناسب است و در ادامه دستگاه ها و تجهیز ات استاندارد حائز اهمیت هستند؛ علاوه بر این برخورد مناسب و روابط عمومی بر پایه احترام حتی می تواند اولویت نخست ورزشکاران باشد.

عقیلی در مورد فروش مکمل در باشگاه ها گفت: من به عنوان مشاور فروش مکمل یکی از داروخانه ها معتقدم در صورت وجود تخصص ، راه اندازی یک فروشگاه مکمل های ورزشی در باشگاه ها برای ورزشکاران و  مدیران باشگاه اثرات مطلوبی به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *