صنعت ورزش و تناسب اندام

کاهش کیفیت باشگاه های ورزشی

سلیمی-مدیر-باشگاه-ورزشی-سلیمی

مدیر باشگاه ورزشی سلیمی گفت: متاسفانه باشگاه داری از صرفه اقتصادی برخوردار نیست؛ از طرفی برخی از تجهیزات پرمصرف همواره نیاز به تعمیرات دوره ای و صرف هزینه بالایی دارند.

مهدی سلیمی در گفت و گو با گروه رسانه ای “آتا” ضمن اشاره به این مطلب افزود : متاسفانه کیفیت باشگاه ها به طور محسوسی کاهش یافته چرا که با توجه با بالا رفتن هزینه ها،بسیاری از مدیران رو به تجهیزات دست دوم یا تعمیر آورده اند.
وی در مورد حمایت از باشگاه داران اظهار داشت: متاسفانه هیچ ارگانی از باشگاه ها در دوران کرونا حمایت نکرد تا ضربه بزرگی به باشگاه ها وارد نشود‌.
ایشان با اشاره به مشخصه های باشگاه باکیفیت گفت :باشگاه باید از حداقل مساحت برخوردار باشد و از طرفی تجهیزات با کیفیت جز ابتدایی ترین اصول اولیه باشگاه داری است.سلیمی در مورد فروش مکمل در باشگاه ها گفت: ایراد کار این است که از مکمل ها به عنوان تغذیه اصلی استفاده می شود در حالی که مکمل باید با مشاوره متخصص تغذیه در باشگاه ها کنار ورزش مورد استفاده قرار بگیرند.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه و کنگره تناسب اندام و بدنسازی تهران، ۲۱ الی ۲3 تیر ۱۴۰۲، در چهار بخش نشست‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، کارگاه‌های انتقال تجربه و نمایشگاه تخصصی، توسط گروه رسانه‌ای آتا در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

3 دیدگاه در “کاهش کیفیت باشگاه های ورزشی

  1. مولود گفت:

    سلام
    جناب سلیمی کاملا درست و منطقی در مورد باشگاهها و دوران کرونا تا به امروز سیستم ورزشی و خصوصا در مورد تیم های رزمی بیان کردن
    امیدوارم گفتگو با جناب سلیمی، و توضیحات و بیان مسائل و کاستی ها باعث بشه وضعیت باشگاهها بهتر و رو به پیشرفت قرار بگیره..

  2. بهاره گفت:

    با سلام،من فکر میکنم اینکه اشاره به مکملها کردند اونم با توجه به اینکه بخشی از نمایشگاه رو به خودش اختصاص داده خیلی نکته‌ی به جا و خوبی بوده که بهتره هر ورزشکاری بهش توجه کنه.

  3. مهراد گفت:

    عالی استاد سلیمی بهترین💯💯♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *