صنعت غذا و کشاورزی

اجلاس بین المللی تجارت غذا برگزار می‌شود

تجارت-غذا

همزمان با سی و یکمین نمایشگاه بین المللی آگروفود ایران، دومین اجلاس بین المللی تجارت غذا در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد به همت کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران و سازمان توسعه تجارت و با حمایت کمیسیون‌های کشاورزی و توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران، اجرا می‌شود.

شورای سیاست گذاری اجلاس تجارت غذا، سه هدف” معرفی ظرفیت‌های ایران در صادرات، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و تحلیل جایگاه ایران در زنجیره تامین امنیت غذایی” را در این رویداد پیگیری خواهد کرد.

همچنین تلاش می‌شود از طریق دعوت از مدیران برندهای صادراتی، تولیدکنندگان و تاجران خارجی، سفارتخانه‌ها، رایزنان تجاری، اتاق‌های مشترک و مدیران دولتی مرتبط با صنایع غذایی ایران، مهمترین موضوعات این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود اولین دوره این رویداد در سال 1401 به میزبانی اتاق بازرگانی ایران به اجرا درآمد و توانست از طریق برگزاری 26 پنل و نشست تخصصی، میزبان بیش از 1000 نفر از فعالان بخش خصوصی در صنعت غذا باشد.

در برگزاری دومین اجلاس بین المللی تجارت غذا، شرکت پالار سامانه و گروه رسانه‌ای آتا مشارکت دارند و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به آدرس ataainfo.com/food  مراجعه نموده و یا با شماره تماس 88541310  تماس حاصل نمایند.

اجلاس-تجارت-غذا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *