تغذیه و سلامت

تولید شکلات و نوشیدنی‌های فراسودمند در آینده‌ای نزدیک

کوهستانی-مدیر-عامل-شرکت-«آفتاب-نوخیز-هزار-مسجد»-

مدیر عامل شرکت «آفتاب نوخیز هزار مسجد» با اشاره به اینکه محصولات سلامت محور ما با برند «مهدیار» بر پایه غلات کامل و حبوبات راهی بازار می شوند، گفت: برند مهدیار  تولیدکننده سویق، سبوس، اسنک و پفک فراسودمند برپایه سویق، حبوبات و غلات است که می توانند جایگزین بسیاری از محصولات تراریخته بازار شوند.

کوهستانی در گفت و گو با «آتا» ضمن اشاره به این مطلب که هم اکنون در پارک علم و فناوری خراسان و زیر نظر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی فعالیت می کنیم، اظهار داشت:  پس از اینکه محصولات به لحاظ فرمولاسیون و شیوه فرآوری و به نقطه مورد نظر ما رسیدند و مجوزهای لازم را از کمیته امنیت غذایی کشور و وزارت بهداشت دریافت کردیم، استفاده از محصول گسترش بسیار خوبی در سطح کشور داشته است.

وی افزود: متاسفانه زمینه های گسترش استفاده از محصولات سلامت محور توسط مسئولان فراهم نمی شود؛ در حالی که این مشکلات با حمایت دولت و بخش خصوصی و تدوین آیین نامه های درست، ظرف کمتر از چهار سال قابل رفع است اما متاسفانه در حال حاضر نهادهای مسئول نقش مثبتی در این خصوص ایفا نمی کنند.

رشد آهسته و پیوسته محصولات سلامت محور

وی با بیان اینکه از سال 1386 رشد آهسته و پیوسته محصولات سلامت محور را شاهد بوده ایم و نیاز مردم به این کالاها بیشتر شده چرا که دغدغه مردم نسبت به سلامت بیشتر شده است، ادامه داد: افزایش سرعت رشد تولید و مصرف محصولات سلامت محور به عملکرد شرکت های فعال این حوزه هم بستگی دارد تا باعث رضایت و استقبال بیشتر مردم شوند؛ در غیر این صورت چنانچه مردم تفاوتی بین کالاهای سلامت محور و محصولات تراریخته نبینند، به هیچ وجه نمی توان این موضوع را گسترش داد.

کوهستانی همچنین به برنامه های آینده شرکت اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک شکلات و نوشیدنی های های فراسودمند توسط شرکت تولید می شوند.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه زندگی سالم، 8 الی 10 شهریور 1402، در راستای معرفی محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی توسط گروه رسانه‌ای آتا  و با مشارکت انجمن ارگانیک ایران در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *