تغذیه و سلامت

مجموعه داتچین؛ میراث چهار نسل صبوری یک خانواده در باغبانی و تجارت

فاطمه-سراج‌زاده،-مدیرعامل-مجموعه-داتچین،-تولیدکننده-محصولات-سالم

مجموعه داتچین میراث چهار نسل صبوری یک خانواده در باغبانی و تجارت است؛ محصولات باغی گروه کسب و کار نظری، سالم، بدون اضافات سموم و متمایز در کیفیت هستند.
امروز مجموعه داتچین که فرزند خلاق، هنرمند و پویای این کسب و کار خانوادگیست، با هدف خلق تجربه های جدید و منحصر به فرد برای مصرف کنندگان، محصولات باغات نظری را نوآورانه فرآوری میکند و در اختیار جستجوگران تجربه های نو قرار میدهد.

به گزارش گروه رسانه‌ای آتا، دومین نمایشگاه «زندگی سالم» از تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، با همکاری گروه رسانه‌ای آتا و انجمن ارگانیک ایران برپا می‌شود. به همین مناسبت و تا زمان برگزاری نمایشگاه، به گفت‌وگو با فعالان حوزه تولید محصولات غذایی سالم پرداخته خواهد شد تا از یک‌سو دربارۀ برگزاری نمایشگاه اطلاع‌رسانی بهتری انجام شود و از سوی دیگر، آشنایی بهتری با محصولات غذایی سالم و ارگانیک پدید آید و فرهنگ استفاده از این محصولات در میان مردم نهادینه شود.

تاییدیه بهداشتی؛ مهم‌ترین اصول محصولات سلامت محور

فاطمه سراج‌زاده، مدیرعامل مجموعه داتچین، با اشاره به اینکه تاییدیه بهداشتی یکی از مهم‌ترین اصول محصولات سلامت محور است، افزود: محصولات سلامت محور از مهم ترین رکن هایی است که باعث میشود فرد به بدن خود و سلامتی اش اهمیت بدهد و ساده از کنار آن عبور نکند. همچنین انتخاب سالم تر و مناسب تری نسبت به خورد و خوراک داشته باشد و فعالیت بدنی را در برنامه غذایی خود قرار دهد. محصولات سلامت محور باید به سلامت بدن کمک کند و باعث پیشگیری از بیماری های رایج مانند کبد چرب، دیابت، فشارخون شوند و به گونه ای باشند که باعث به وجود آمدن ( سبک زندگی سالم) شوند.

رشد 43 درصدی تولید محصولات سلامت محور در ایران

مدیرعامل مجموعه داتچین اظهار کرد که طی یک سال گذشته تولید محصولات سلامت محور در ایران 43 درصد رشد داشته است و بیان داشت: سلامتی شرط ضروری برای ایفای نقش های اجتماعی است و انسان در صورتی میتواند در جامعه نقش داشته باشد که هم خود را سالم احساس کند و هم جامعه را سالم بدانند، دو جنبه ای که همیشه ممکن است در یک مسیر حرکت نکنند. یکی از رکن های جامعه و فرد سالم استفاده از محصولات سلامت محور است.

با گذشت زمان دانایی و علم انسان ها نسبت به سلامتی و شناخت بدن خود بیشتر شده و جامعه رو به پیشرفت در زمینه سالم خوری و استفاده از محصولات سالم محور میرود.

تسهیلات مالی برای تولیدکنندگان درنظر گرفته شود

فاطمه سراج‌زاده ضمن تاکید بر رشد 43 درصدی در تولید کالاهای سلامت محورگفت: بی شک پای ثابت این موفقیت تولید کنندگان محصولات سلامت محور هستند،کسانی که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها در خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند لذا انتظار میرود وزارت بهداشت و درمان راه حلی برای رفع مشکل کمبود بودجه برای تولید کنندگان این محصولات پیدا کند و توجه بیشتری نسبت به این پیشرفت داشته باشند و شرایطی مهیا شود که این افراد بتوانند محصولات فراسودمند خود را معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *