تغذیه و سلامت

شرکت صنایع غذایی مروارید نو؛ پیشرو در تولید محصولات سلامت محور بدون گلوتن

مهندس مرتضی عندلیب، مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مروارید نو

مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مروارید نو  با بیان اینکه شرکت مروارید نو با سابقه 30 ساله در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی در اصفهان فعال می باشد، گفت: در حال حاضر با دو برند پرواز و دارچلی محصولات کنجدی و سس و چاتنی‌های سلامت محور خود را به بازار عرضه نموده است.

مهندس مرتضی عندلیب، مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مروارید نو در گفت و گو با گروه رسانه ای آتا ضمن اشاره به این مطلب، افزود: این شرکت با تلاش کارشناسان و تیم دانش بنیان خود توانسته است محصولات گیاهی و سلامت  محور بدون گلوتن و مواد نگهدارنده تولید و به بازار با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالا جهت مصرف عموم جامعه عرضه نماید.

مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مروارید نو با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه زندگی سالم، اظهار داشت: در بعضی از محصولات این شرکت شکر و در بعضی دیگر روغن های صنعتی غیر سالم و حتی تخم مرغ حذف گردیده است و از نظر میزان کالری و انواع مواد لازم تامین کننده بدن مانند فیبر، منیزیم ،کلسیم ویتامین ها و…را دارا می باشد که این محصولات را از محصولات دیگر متمایز می نماید و قابل رقابت با محصولات خارجی از نظر کیفیت بالاتر و از نظر قیمت پایین تر قابل عرضه است که در نمایشگاه زندگی سالم گوشه ای از تلاش این شرکت جهت عموم عرضه خواهد شد.

ایشان در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه زندگی سالم جهت معرفی محصولات غذایی سالم به جامعه خاطرنشان کرد: امید است کلیه محصولات تولیدی در جامعه به صورت سلامت محور و قابل مصرف برای عموم مردم عزیز و همچنین بیماران با مشکلات خاص نیز باشد.

همچنین لازم بذکر است که تولید اینگونه محصولات سلامت محور نیازمند حمایت های دولت و تبلیغات بین عامه مردم عزیزمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *