تغذیه و سلامت

جذب سرمایه برای تولید محصولات ارگانیک، نیازمند بسترسازی است

مهدی-پیوسته-صاحب-برند-عسل-لیلاکوه

مهدی پیوسته مدیرعامل عسل لیلاکوه، در گفت‌وگو با گروه رسانه‌ای آتا، به ارائه توضیحاتی در زمینه محصولات ارگانیک پرداخت و بیان کرد: محصولات ارگانیک، بدون مواد نگهدارنده، و به دست آمده از دل طبیعت. معمولا آنچه که طبیعت در اختیار ما می گذارد هوشمند و سلامت است.

مهدی پیوسته با اشاره به سابقه 70 ساله زنبورداری در مجموعه عسل لیلاکوه، گفت: این مجموعه در تلاش برای حفظ نسل زنبورهای خود و همزمان تولید عسل ارگانیک خالص در حال فعالیت می باشد.

مدیرعامل عسل لیلاکوه افزود: در سال های اخیر به خاطر تمایل روز افزون مصرف کنندگان به زندگی سالم و به دلیل مشکلات و بیماری های مختلف و… شاهد تولیدات سلامت محور و با کیفیتی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان های دولتی چطور می‌توانند به توسعه محصولات سلامت محور کمک کنند؟، گفت: متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان ارگانیک به دلیل مشکلات و مخارج بالا در روند تولید از کیفیت تولید و محصول نهایی خود می کاهند، سازمان های دولتی با حمایت مالی و ایجاد موقعیت و بستر مناسب مانند پلتفرم های به صرفه برای فروش، سرمایه گذاری و حمایت، کمک به حفظ صداقت و خلوص در کار می توانند نقش بسزایی در تولید خالص و سالم ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *