تغذیه و سلامت

خرید محصولات ارگانیک سرمایه گذاری در سلامت است

نادر-جلالت،-مدیر-عامل-روغن-زیتون-اکسیر

مدیر عامل روغن زیتون اکسیر و عضو هیات موسس شورای ملی زیتون ایران گفت :روغن زیتون اکسیر اولین و تنهاترین برندی است که با اجازه کتبی و رسمی سازمان غذا و دارو روش تشخیص روغن زیتون خالص را روی محصول بر اساس استانداردهای بین المللی درج کرده است و دارای گواهی ارگانیک ایران زیر نظر انجمن ارگانیک است.

فروش روغن زیتون در فروشگاه های ارگانیک و سلامت کده ها

نادر جلالت در گفت و گو با گروه رسانه ای آتا ضمن اشاره به این مطلب، اظهار داشت: تولید روغن زیتون از انواع زیتون های خاص است که در درمان یبوست مزمن؛ کبد چرب و چربی خون بالا توسط پزشکان سنتی و متخصصان قلب و عروق و گوارش تجویز می شود و افتخار می کنم دو طرح پژوهشی دانشگاهی نشان اخلاق دریافت کرده ایم. با این وجود و بعد از ۱۷ سال نتوانسته ایم در سوپرمارکت ها توزیع کنیم و فقط در فروشگاه های ارگانیک و سلامت کده ها توزیع می شود.

وی افزود: محصول ارگانیک محصولی است که در آن از سموم شیمیایی و آفت کش استفاده نشده باشد و طی یک فرایند یک تا سه سال زمین آن برای کشت آماده شود و از فرایند بیولوژیک در تولید استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم خاک مان را سالم نگه داریم و از طرفی اخلاق ارگانیک را رعایت کنیم، محصول سلامت محور محقق می شود.

روغن زیتون ارگانیک در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد

جلالت ادامه داد: به عنوان یک تولید کننده هیچ گونه توقعی از دولت ندارم و صرفا تسهیل قوانین و جلوگیری از ایجاد سدهایی که مانع فعالیت شرکت ها می شوند برای ما بسیار حیاتی است. با این وجود از سازمان و نهادهای دولتی و خصوصی خواستارم که زمانی که می خواهند محصولاتی را در سبد کالای کارکنان قرار دهند، به جای حجم بالای روغن، روغن های با کیفیت که با سلامت پرسنل در ارتباط است، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ای تاکنون در بخش صادرات نداشته ایم، اظهار داشت: ممکن است در آینده نزدیک به صورت محدود در این خصوص عمل کنیم.

جلالت افزود: با توجه به ارائه اطلاعات عمومی توسط رسانه های مجازی قابل اعتماد و علمی مردم به این سمت و سو ترغیب شده اند و کمکی که رسانه ها از این طریق و همچنین نمایشگاه هایی مانند “زندگی سالم” داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است تا آگاهانه محصولی سلامت محور را در سبد سفره خود قرار دهند و خوشبختانه امروز وقتی مصرف کننده ای برند اکسیر را مصرف می کند، به هیچ عنوان سراِغ برندهای دیگر نمی رود.
وی گفت: ظرف ۱۵سالی که عضو هیئت موسس شورای ملی زیتون ایران بوده ام، بارها عنوان کرده ام که ما گران ترین روغن موتور را داخل خودرو می ریزیم اما برای بدن خودمان حاضر به تحقیق نیستیم. منکر این نیستم که روغن زیتون گران تر است اما قطعا خرید محصولات سلامت محور هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای کاهش هزینه های درمان است.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه زندگی سالم، ۸ الی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، در راستای معرفی محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی توسط گروه رسانه‌ای آتا  و با مشارکت انجمن ارگانیک ایران در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *