تغذیه و سلامت

تولید محصولات سلامت محور برای تغییر سبک زندگی

سپیده-ستوده،-مدیر-عامل-مجموعه-استودیو-شیرینی

مدیر عامل مجموعه استودیو شیرینی گفت: بنده از سال 1394 در حوزه کیک و محصولات کافی شاپی فعالیتم را آغاز کردم اما زمانی که مبحث سلامت و موضوع محصولات بدون قند در کشور مطرح شد، تصمیم گرفتم با تحقیقات طولانی و شناخت مواد اولیه مورد نیاز، از سال 1400 مجموعه استودیو شیرینی را راه اندازی کنم.

هدف از تولید محصولات سلامت محور

سپیده ستوده در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: هدف اصلی ما تولید محصولات بدون قند، بر پایه کره های مغز و مواد اولیه بدون افزودنی است که برای تمام کسانی که رژیم های خاص لاغری دارند و همچنین ورزشکارانی که رژیم های ورزشی و مکمل های خاص مصرف می کنند، کاربرد دارد.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که به محصولات بدون قند رو می آورند، همواره در حال افزایش است و ما از تمام پتانسیل شرکت برای کسانی که سلامت و تغذیه برایشان اهمیت دارد، استفاده می کنیم تا به اهداف مورد نظرشان برسند. خوشبختانه توانسته ایم توجه بسیاری از عموم جامعه را به محصولات مان جلب کنیم و حتی این محصولات و سبک زندگی را در زندگی شخصی خودم هم به کار گرفته ام که کمک بسیاری به سلامتی من کرده است.

صداقت در تولید؛ رمز ماندگاری مشتری

ستوده اظهار داشت: مهم ترین نکته برای ما مشتری مداری است و کسانی که از ما خرید می کنند، در ادامه ما را به عنوان دوست می بینند چرا که با مصرف محصول متوجه صداقت ما در معرفی محصول مان می شوند. نکته دوم استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک در محصولات است و افراد هم اکنون می توانند از طریق سایت و همچنین پیج اینستاگرام ما و البته یکی از باشگاه های معروف تهران که محصولات ما را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد، خریداری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *