تغذیه و سلامت

نشست خبری و هم‌اندیشی دومین نمایشگاه زندگی سالم برگزار می شود

مهندس شبنم وثوقی، دبیر انجمن ارگاینک ایران

نشست خبری و هم‌اندیشی دومین نمایشگاه زندگی سالم با حضور تولیدکنندگان محصولات سلامت محور و ارگانیک، فعالان رسانه و مدیران صنعت غذا،  سه شنبه 31 مرداد، ساعت 11، در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

مهندس شبنم وثوقی، دبیر انجمن ارگانیک ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه زندگی سالم با محوریت محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی از 8 تا 10 شهریورماه ۱۴۰۲، گفت: با توجه به بازخورد رضایت بخش اولین دوره این نمایشگاه در بهمن ماه سال گذشته، به منظور تداوم ارتباط شکل گرفته بین تولیدکنندگان و مخاطبان و همچنین فراهم کردن فرصت حضور برای سایر شرکت های فعال این حوزه، دومین دوره این نمایشگاه با همکاری انجمن ارگانیک ایران و گروه رسانه ای آتا طی سه روز در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود.

بازدید بیش از 20 هزار نفر از اولین نمایشگاه زندگی سالم

او با اشاره به بازدید بیش از 20 هزار نفر در اولین دوره نمایشگاه گفت:

دبیرخانه رویداد برای معرفی بهتر این برنامه، علاوه بر متخصصان و مشاوران تغذیه،مشاوران طب سنتی و ورزشکاران و مربیان، با تمرکز بر مخاطبان خاص مانند بیماران و سالمندان که به دنبال رژیم غذایی سالم و ارگانیک هستند؛ از آنها برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل خواهد آورد.

نمایشگاه زندگی سالم؛ پیوندی پایدار بین مخاطبان و تولیدکنندگان

وثوقی اضافه کرد: نمایشگاه زندگی سالم تنها به سه روز منتهی نمی شود بلکه با ادامه فعالیت رسانه ای در طول سال این رویداد را به پیوندی پایدار بین مخاطبان و تولیدکنندگان تبدیل می کند؛ بنابراین حضور و مشارکت در این نمایشگاه فرصتی تکرار نشدنی خواهد بود؛ زیرا مهمترین هدف این نمایشگاه ایجاد یک پایگاه و بستر دائمی برای معرفی محصولات ارگانیک و سلامت‌محور در ایران هست.

حضور شرکت های پخش و فروشگاه های ارگانیک در نمایشگاه

وثوقی همچنین به حضور شرکت های پخش و فروشگاه های ارگانیک اشاره کرد و گفت: حضور فروشگاه ها و شرکت های پخش در این رویداد به تولیدکنندگان کمک زیادی می‌کند و افزود انجمن ارگانیک  تلاش دارد در کنار نمایش محصولات، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فروش محصول هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *