صنعت غذا و کشاورزی

نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، دهم آبان برگزار می شود

در حالیکه تنها یکماه به برگزاری نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در کشور باقی است، بمنظور حضور حداکثری علاقمندان، تولیدکنندگان و بازرگانان، ثبت نام در مراسم افتتاحیه و پنل های علمی این اجلاس ادامه دارد.

بنابر اعلام رئیس کمیسیون کشاورزی اناق ایران، براساس مصوبه کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران و با توجه به شرایط موجود و نیز استقبال حداکثری علاقمندان، تولیدکنندگان و بازرگانان برای حضور دراین رویداد ملی و تخصصی، مقرر شد نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا بجای 27 مهرماه، در تاریخ 10 آبان ماه امسال در محل ساختمان اتاق ایران برگزار شود.

با توجه به تغییر تاریخ برگزاری این رویداد ، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88516727-021 تماس حاصل نموده و یا به سایت رویداد به آدرس ataainfo.com/agri مراجعه نمایند.

محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و گفت، این اجلاس در سه بخش تأمین مالی نوین، شبکه‌سازی بازار و صادرات هدفمند و با حضور فعالان اقتصادی حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی برگزار خواهد شد. همچنین قرار است در چارچوب نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی که در این رویداد رسمی برپا خواهد شد، موضوعات مهم حوزه تجارت کشاورزی و غذا مطرح و بررسی شود.

بر اساس اظهارات امینی، پیش از این قرار بود این رویداد در تاریخ 27 مهر برگزار شود که به پیشنهاد دبیرخانه اجرایی و به منظور حضور حداکثری علاقمندان به حوزه تجارت محصولات کشاورزی، به دهم آبان ماه تغییر یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *