تغذیه و سلامت

نمایشگاه زندگی سالم؛ مسیری جدید برای پاسخ به نیازمندی‌های تغذیه‌ای

مدیرعامل-گروه-رسانه-ای-آتا-و-دبیر-برگزاری-اولین-نمایشگاه-تخصصی-زندگی-سالم-(هلثی-لایف)

نخستین نمایشگاه تخصصی زندگی سالم از ۵ تا 7 بهمن ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برپا خواهد شد.

میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا و دبیر برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی زندگی سالم (هلثی لایف)، با اشاره به اهمیت رویدادهای سلامت محور در جهان می‌گوید: نمایشگاه‌های سلامت محور در دنیا و به ويژه کشورهای توسعه یافته مفهومی شناخته‌شده است، این در حالی است که این سبک از رویدادها هنوز در ایران نوپاست و نتوانسته آنگونه که باید نقش آفرینی کند. وی در بیان اهمیت رویدادهای سلامت محور می‌افزاید: برگزاری نمایشگاه زندگی سالم ازآن‌جهت اهمیت دارد که می‌تواند با فرهنگسازی مصرف و معرفی محصولات غذایی ارگانیک، سلامت محور و رژیمی، توجه مخاطبان تخصصی را که قدرت جریان سازی در جامعه دارند، به خود جلب کند.

بهادری اظهار کرد: با توجه به خلایی که در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور حس می‌شد، تصمیم گرفتیم تا راهی برای ایجاد ارتباط موثرو جدی‌تر میان متخصصان و تولیدکنندگان ایجاد کنیم تا با معرفی محصولات ارگانیک و سلامت محور در کشور، در بلندمدت شاهد افزایش مصرف این نوع محصولات در کشور باشیم.

وی یکی از تفاوت‌های اصلی نمایشگاه تخصصی زندگی سالم با نمایشگاه‌های دیگر را طیف افرادی دانست که از نمایشگاه بازدید می‌کنند و گفت: نمایشگاه‌های برگزارشده قبلی که عمدتاً خوب هم بودند، عموم مردم را بازار هدف قراردادند. با این حال نمایشگاه زندگی سالم، دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و طیف وسیعی از متخصصان و مشاوران تغذیه، باشگاه داران ورزشی، ورزشکاران، شرکت های پخش محصولات غذایی و فروشگاه‌های ارگانیک را پوشش می‌دهد، به همین دلیل با استقبال و مشارکت بی نظیر شرکت‌های تولید کننده، مواجه شدیم.

میلاد بهادری با اشاره به اینکه برای بسیاری از مخاطبان نمایشگاه، کارت دعوت رسمی ارسال می‌شود؛ بیان کرد:

فرآیند ارسال دعوتنامه برای بازدید از نمایشگاه، از 14 آبان ماه، آغاز شده که تا سه شنبه 12 دی ماه، 12 هزار و 600 کارت دعوت ارسال شد و با توجه به پیام‌های دریافتی از مخاطبان، پیش بینی میکنیم با استقبال بی نظیری مواجه خواهیم شد که در صنعت نمایشگاهی و غذایی ایران بی سابقه خواهد بود.

دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه زندگی سالم همچنین از همکاری و حضور قوی انجمن ارگانیک در کنار سایر سازمان ها و انجمن های مرتبط خبر داد و افزود:

در برگزاری نمایشگاه تخصصی زندگی سالم، انجمن ارگانیک و خرما تلاش می‌کنند بستر مناسبی را برای حضور حداکثری اعضای انجمن فراهم کنند.

بهادری خاطرنشان کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران، در فرآیند اطلاع رسانی، چندین بیلبورد و فضای تبلیغات شهری را در اختیار نمایشگاه قرار داده است که در طی هفته‌های آتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

یادآوری می‌شود، نخستین نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم» در بهمن سال جاری واقع در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. محورهای مورد تأکید در این رویداد که گروه رسانه‌ای آتا برگزاری آن را بر عهده دارد، عبارت از: «محصولات غذایی سلامت‌محور»، «محصولات ارگانیک»، «رژیم غذایی سالم» و «تغذیه ورزشی» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *