صنعت ورزش و تناسب اندام

قول های « مسابقه کارآفرینی میدون» عملی نشد

امیر-محمد-صفدری،-مدیرعامل-شرکت-«ویرا-بازرگانی-وزنه»

مدیرعامل شرکت ویرا بازرگانی وزنه گفت: در حاضر عمده تولید ما معطوف به تولید محصولی است که قابلیت انجام بیش از 70 حرکت ورزشی را به کاربران می دهد و یک باشگاه کامل است. علاوه بر این سیمکش، میز، نیمکت و … نیز جزیی از سبد محصولات ما را تشکیل می دهد.

امیر محمد صفدری در گفت و گو با خبرنگار گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: عمده ترین مشکل ما نوسانات و روند افزایشی بهای مواد اولیه است؛ به گونه ای که در زمان دریافت سفارش، قیمت ها اعلام می شود اما با توجه به فاصله زمانی یک ماهه تا زمان تولید با توجه به افزایش بهای مواد اولیه، قیمت های گذشته نه تنها سود آور نیست بلکه شرکت را متضرر می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در عمل حمایتی را شاهد نیستیم و صرفا یک نوع ژست حمایتی را در ادبیات مسئولان می بینیم؛ کما اینکه با وجود کسب رتبه اول در جشنواره طراحی صنعتی ۲۰۲۲ ایران و قول پرداخت تسهیلات مقام اولی مسابقه کار آفرینی میدون در شبکه سه سیما هیچ گونه حمایتی را شاهد نیستیم. نگاهی به سرانه ورزشی کشور و افزایش روز افزون بهای تجهیزات ورزشی نیز موید این واقعیت است که برای ورزش همگانی برنامه ای وجود ندارد.

صفدری در رابطه با ترغیب مردم به ورزش اظهار داشت: چنانچه دولت به کارمندان بن خرید تجهیزات ورزشی بدهد، با خرید این محصولات تمام اعضای خانواده امکان ورزش دارند. در حال حاضر محصولات متناسبی با محیط کوچک آپارتمان ها طراحی و تولید شده که قادر است ذائقه ایرانی ها را پاسخ دهد.

مدیر عامل شرکت «ویرا بازرگانی وزنه» عنوان کرد: در بسیاری موارد کیفیت دستگاه های ایرانی با نمونه خارجی برابری می کند؛ ضمن اینکه از نظر قیمتی به هیچ عنوان قابل قیاس نیست اما متاسفانه هیچ حمایتی از تولیدکننده در این کشور صورت نمیگیرد. چندی پیش دستگاه بادی کامپوزیشن نیز توسط پژوهشگران  دانشگاه شریف تولید شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که حضور موفق شما در برنامه کارآفرینی میدون شبکه سه سیما چه تاثیری مثبتی بر کسب و کار شما داشت، گفت: متاسفانه علی رغم قول هایی که در خصوص پرداخت تسهیلات به ما داده شد، هیچ گونه حمایتی انجام نشد و صرفا یک لوح تقدیر دریافت کردیم.

این تولید کننده با اشاره به اینکه تمام تولیدات ما تا اردیبهشت خریداری شده، اظهار داشت: تعداد مشتریان باشگاهی پس از پایان شیوع کرونا، نسبت به مشتریان خانگی رشد چشمگیری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *