صنعت ورزش و تناسب اندام

رقیبی در بازار داخلی نداریم

سیامک-کریمی-مدیر-عامل-نمایندگی-رسمی-شعبات-«آی-رست»

مدیر عامل نمایندگی رسمی شعبات «آی رست» در تهران (سعادت آباد)، جزیره کیش و گیلان گفت: از سال 1387 فعالیت رسمی مان را در رابطه با صندلی های ماساژور آغاز کردیم و امروزه فروشگاه های ما در تهران، کرج، کیش، منطقه آزاد بندر انزلی، متل قو و رامسر مشغول فعالیت هستند.

سیامک کریمی در گفت و گو با گروه رسانه ای آتا با بیان اینکه از سال 1392 نمایندگی شرکت «آی رست» را کسب کردیم، اظهار داشت: در سال 1400 از طرف شرکت «آی رست» عنوان دومین نمایندگی فعال و موفق را در بین تمامی نمایندگی ها به خودمان اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه صندلی ها ماساژور در کشور تولید نمی شود و از این نظر رقیب داخلی نداریم، ادامه داد: در حال حاضر عمده مشتریان ما را افراد بالای 45 سال و دهک های  A  و A+  تشکیل می دهند و به طور طبیعی به دلیل اینکه دهک های مذکور با تورم های موجود همزمان ثروتمند تر می شوند، مشکل مالی در خصوص بهای صندلی های ماساژور وارداتی ندارند.

این وارد کننده با اشاره به اینکه ما رقیبی در ایران نداریم، گفت: در مقاطعی از زمان بازار کوچک تر می شود اما در ادامه باز هم به شرایط عادی بر می گردد.

کریمی با بیان اینکه فعالیت ما منحصر به واردات و فروش محصولات ماساژور است، خاطر نشان کرد: تعمیرات و سایر سرویس های احتمالی که پس از چندین سال احساس می شود، توسط شرکت های فعال در این حوزه قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *