صنعت ورزش و تناسب اندام

تولید استاندارد همپای برندهای صاحب نام دنیا

داوود-محسنی-نیا،-مدیر-عامل-شرکت-الماس-ورزش-پارس

مدیر عامل شرکت “الماس ورزش پارس” در گفتگو با گروه رسانه‌ای “آتا”، اظهار کرد که از سال 1397 به تولید سازه‌ها و تجهیزات ورزشی، به ویژه در رشته های کراسفیت، کلیستنیکس، تمرینات عملکردی و کفپوش های هوشمند تعاملی، به عنوان حوزه اصلی فعالیت خود متمرکز شده‌اند و موفق به رعایت استانداردهای شرکت‌های صاحب نام جهان شده‌اند.

داوود محسنی نیا در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، می افزاید: عمده ترین مساله به فقدان ثبات هزینه ها و قیمت تمام شده بر می گردد و همین مساله باعث سردرگمی تولید کننده شده است.

وی با اشاره به نوسانات نرخ مواد اولیه تولید می گوید: در طول سال چندین بار تغییر قیمت مواد اولیه اتفاق می افتد و مجبوریم قیمت ها را به روز رسانی کنیم و طبیعی است که در این شرایط مشتری هم دچار آشفتگی در برنامه ریزی می شود.

محسنی نیا به برخی تولید کنندگان زیر پله ای و فاقد مجوز در بازار تجهیزات ورزشی هم اشاره می کند و معتقد است: برخی از شرکت های اصطلاحا زیر پله ای و فاقد مجوز با تولیدات بسیار بی کیفیت و با کم ترین هزینه فعالیت می کنند که با توجه به کاهش هزینه ها باعث تردید مشتری در تشخیص کیفیت محصولات شده و همین امر ما را تحت فشار برای تامین نقدینگی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: اگر چه قیمت تمام شده ما به واسطه کیفیت بالاتر، تا حدودی گران تر از شرکت های زیر پله ای است اما 50 درصد بازار که عمدتا از شرایط مالی بهتری برخوردارند، از محصولات ما استقبال می کنند؛ با تمام این اوصاف روی موضوع صادرات تمرکز کرده ایم و امیدواریم با توجه به قیمت پایین تر، بتوانیم بازارهای مختلفی را در اختیار بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *