صنعت ورزش و تناسب اندام

باشگاه های با قدمت بالا، زیر سایه بی توجهی مسئولان ورزشی

حسین-حیدری،-مدیر-باشگاه-«پرشیا-نوین»

مدیر باشگاه «پرشیا نوین» گفت: باشگاه داری در ایران به طور مشخص به دو بخش مجزا قابل تقسیم است؛ برخی از باشگاه ها با وجود وضعیت مالی نه چندان مطلوب، قهرمانان زیادی را به جامعه معرفی می کنند و برخی دیگر که عمدتا شناسنامه خاصی در رابطه با معرفی ورزشکاران به جامعه ندارند، بیشتر مشغول فعالیت های جانبی مانند فروش دارو هستند.

برای باشگاه‌های صاحب نام با قدمت بالا قائل نیستند

حسین حیدری در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: متاسفانه در کشور ما هیچ گونه اولویتی برای باشگاه های صاحب نام با قدمت بالا قائل نیستند و باشگاهی با قدمت یک هفته از شرایط کاملا برابر با باشگاه‌های با عمر چند دهه برخوردار است.

وی  با بیان اینکه باشگاه ها باید با مربیان حرفه ای ورزش را ترویج دهند و از فروش دارو خودداری کنند، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه هزینه های بالایی برای راه اندازی سالن های ورزشی می پردازیم، از ابتدایی ترین حقوق محروم هستیم و حتی پخش موزیک برای تهییج ورزشکاران را برای ما ممنوع کرده اند در حالی که ما نیازمند سلامت جامعه هستیم.

حیدری تصریح کرد: کرونا سخت ترین شرایط را برای باشگاه‌ها ایجاد کرد و ما سراغ تمامی نهادهای ذی ربط برای برخورداری از حمایت های دولت رفتیم اما حتی یک ریال به ما کمک نکردند و در عوض هر زمانی که حتی ما مربیان برای آمادگی بدنی خودمان وارد باشگاه می شدیم، بلافاصله برای تعطیل کردن آن اقدام می کردند؛ این در حالی است که چندین لوح تقدیر به دلیل عرضه نکردن دارو و مکمل در باشگاه به ما اعطا شده است.

مدیر باشگاه «پرشیا نوین» اظهار داشت: هر اندازه به ورزش پرداخته شود، جامعه از دارو و بخش درمان بی نیاز می شود اما متاسفانه شاهد چنین نگاهی به مقوله ورزش و سلامت نیستیم.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه و کنگره تناسب اندام و بدنسازی تهران، ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۲، در چهار بخش نشست‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، کارگاه‌های انتقال تجربه و نمایشگاه تخصصی، توسط گروه رسانه‌ای آتا در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *