صنعت ورزش و تناسب اندام

بخش خصوصی در عرصه باشگاه داری حمایت نمی شود

آرش-رجب-لو-مدیر-باشگاه-«آرش-VIP-»-

مدیر باشگاه «آرش VIP » می گوید: قطعا کیفیت باشگاه های ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با استانداردهای جهانی نیست چرا که نه تنها حمایتی از بخش خصوصی در عرصه باشگاه داری شاهد نیستیم بلکه با طرح موضوعات و چالش های پیش پا افتاده مانند زمان فعالیت باشگاه ها عرصه را بر ما تنگ تر می کنند و در چنین شرایطی طبیعی است که توان ما صرف مسائل غیر ضروری شود.

آرش رجب لو در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب،  می افزاید: اداره ورزش و جوانان باید به نوعی نقش متولی حمایت کننده را ایفا کند اما در زمانی که کرونا باشگاه ها را دچار مشکل کرده بود، شاهد هیچ گونه حماتی نبودیم؛ نهایت همکاری پرداخت 15 میلیون تومان تسهیلات بود در حالی که اجاره ماهانه باشگاه ما 150 میلیون تومان است.

وی ادامه می دهد: بسیاری از باشگاه ها وارد عرصه های دارو و مکمل می شوند اما باشگاه هایی که صرفا در چارچوب وظایف خودشان عمل می کنند، به سختی می توانند ادامه حیات بدهند.

تجهیزات ورزشی ایرانی طول عمر کوتاهی دارند

رجب لو  در مورد کیفیت تجهیزات داخلی عنوان می کند: متاسفانه تجهیزات ورزشی ایرانی بعد از چند ماه دچار مشکلات متعددی می شوند و مجبوریم تجهیزات خارجی تهیه کنیم؛ ما در گذشته این تجهیزات را خریداری کرده ایم اما امروز چنانچه دستگاهی دچار مشکل شود، با توجه به رشد شدید نرخ دلار توانایی لازم برای خرید وجود ندارد؛ از سوی دیگر در هر منطقه 100 باشگاه فعالیت می کنند و همین امر بر میزان کاربران باشگاه ها اثر گذار است؛ ضمن اینکه با توجه به فضای رقابتی، باشگاه دار نمی تواند هزینه واقعی را از ورزشکاران بگیرد.

وی در پایان می گوید: در گذشته باشگاه ها به دلیل اینکه در گروه آموزش قرار می گرفتند معاف از مالیات بودند اما امروز  در شرایط بسیار سخت از ما مالیات های سنگین مطالبه می کنند در حالی که سازمان تربیت بدنی باید در این خصوص ورود کند.

یادآوری می‌شود، دومین کنگره و نمایشگاه بدنسازی و تناسب اندام تهران، ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۲، در چهار بخش نشست‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، کارگاه‌های انتقال تجربه و نمایشگاه تخصصی، توسط گروه رسانه‌ای آتا در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *