صنعت ورزش و تناسب اندام

حذف ارزش افزوده از باشگاه‌های ورزشی

حسن-میرزا-آقا-بیگ-عضو-هیات-مدیره-انجمن-صنفی-باشگاه-داران

عضو هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه داران و کارشناس عالی وزارت ورزش گفت: انجمن صنفی با هدف حمایت از باشگاه ها، تشریح قوانین و تسهیل فرایندهای قانونی ایجاد شد که از جمله اقدامات بسیار ارزنده در طول این مدت می توان به لغو دریافت مالیات بر ارزش افزوده از باشگاه ها اشاره کرد؛ علاوه بر این در خصوص صدور و تمدید جواز مشکلات باشگاه ها را به وزارت ورزش منعکس کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان بتوانند جواز را دریافت کنند.

حسن میرزا آقا بیک در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه کیفیت باشگاه های ایرانی قابل مقایسه با استانداردهای جهانی است، اظهار داشت: بنده اطلاعی از امکانات آمریکا و کانادا ندارم اما بسیاری از باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام ایران با برترین باشگاه های  دنیا برابری می کنند.

مسئولان دولتی علاقه ای به سپردن کارها به بخش خصوصی ندارند

وی ادامه داد: بزرگ ترین مشکل باشگاه داری در ایران فقدان حمایت دولت از بخش خصوصی است و ریشه مشکل اینجاست که مسئولان دولتی علاقه ای به سپردن کارها به بخش خصوصی ندارند؛ به همین خاطر بسیاری از فعالیت ها با بازدهی بسیار اندک و هزینه های گزاف انجام می شود.

میرزا آقا بیک با اشاره به مشکلات کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: متاسفانه اعضای این کمیسیون حتی سابقه مدیریت یک تیم درجه سه ورزشی هم ندارند و نسخه ای برای کشور می پیچند که قابلیت اجرا ندارد.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه و کنگره تناسب اندام و بدنسازی تهران، ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۲، در چهار بخش نشست‌های تخصصی، سمینارهای آموزشی، کارگاه‌های انتقال تجربه و نمایشگاه تخصصی، توسط گروه رسانه‌ای آتا در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

3 دیدگاه در “حذف ارزش افزوده از باشگاه‌های ورزشی

  1. احمد گفت:

    طرح نو از فکر نو ، و رشد و ایده های نو ، و انا در واقع طرحی نو هست

  2. احمد گفت:

    طرح های نو در آتا میماند

  3. احمد گفت:

    فیتنس یک ورزش نیست، یک سبک زندگیست،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *