تغذیه و سلامت

تولید بیش از 200 نوع محصول ارگانیک و سلامت محور

محمدرضا-بابا-نتاج،-صنایع-غذایی-111-

محمدرضا بابا نتاج با اشاره به اینکه گروه صنایع غذایی 111 در شهرستان بابلسر در سال 1390 تاسیس شد، اظهار داشت: تولید انواع محصولات ارگانیک از جمله انواع فراورده های برنج، گندم، چای، قهوه، دمنوش های گیاهی، آرد برنج، پودر سبزیجات و …. از مهم ترین فعالیت های شرکت به شمار می روند.

محمدرضا بابا نتاج مدیرعامل گروه صنایع غذایی 111 در  گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب که شرکت 111 در نظر دارد بیش از 200 نوع محصول وارد بازار داخلی و خارجی کند، افزود: هدف از فعالیت شرکت تولید محصولات سلامت محور بوده اما در ادامه تصمیم گرفتیم با استفاده از فرمولاسیون پزشکی و مواد دارویی بر پایه گیاهان و بدون افزودنی به محصولات ارگانیک و سلامت محور دسترسی پیدا کنیم که هم اکنون بسیاری از محصولات ما به عنوان دارو در عطاری، مراکز رژیم درمانی و طب اسلامی استفاده می شود.

وی ادامه داد: امروزه با توجه به افزایش دانش جامعه، اغلب مردم به سمت محصولات ارگانیک و طبیعی می روند و ما هم با بررسی پیشنهادات عموم جامعه سعی در تولید محصولات سلامت محور کرده ایم که به خاطر کیفیت بالا جایگزین بسیاری از مواد مشابه غذایی شده و خوشبختانه با اسقبال هموطنان مواجه شده است.

بابانتاج همچنین به انتظارات از دولت اشاره کرد و افزود: امروزه دولت جهت مهار تورم و رشد تولید با  اقداماتی از جمله وام های خود اشتغالی، وام های رفاهی پرسنل، تخفیف در هزینه بیمه کارگران و تسیهل صادرات و واردات گام های موثری در تقویت تولید و اقتصاد کشور بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *