تغذیه و سلامت

رسانه های دولتی در ترویج تغذیه سالم پیشرو باشند

علی-قلعه-نویی،-مدیر-عامل-شرکت-وگان-ویگر

علی قلعه نویی مدیرعامل شرکت وگان ویگر با بیان اینکه مجموعه در سال ۱۳۹۶ با نام تجاری وگان ویگر کار خود را آغاز به کار کرد، گفت: این شرکت در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی سالم ، گیاهی و فراسودمند فعالیت می کند.

به گزارش گروه رسانه‌ای آتا، دومین نمایشگاه «زندگی سالم» از تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، با همکاری گروه رسانه‌ای آتا و انجمن ارگانیک ایران برپا می‌شود. به همین مناسبت و تا زمان برگزاری نمایشگاه، به گفت ‌و گو با فعالان حوزه تولید محصولات غذایی سالم پرداخته خواهد شد تا از یک‌سو درباره برگزاری نمایشگاه اطلاع‌ رسانی بهتری انجام شود و از سوی دیگر، آشنایی بهتری با محصولات غذایی سالم و ارگانیک پدید آید و فرهنگ استفاده از این محصولات در میان مردم نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت وگان ویگر در خصوص ویژگی های محصولات تولید شده توسط این شرکت، گفت: استفاده از طعم های طبیعی، غلات و مواد اولیه فراسودمند، روغن سالم و شیرین کننده های طبیعی از ویژگی های محصولات تولید شده است.

قلعه نویی، میزان افزایش محصولات سلامت محور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به آگاهی بیشتر مردم نسبت به اهمیت مواد غذایی، رشد چشمگیری در تولید و مصرف محصولات غذایی سالم و گیاهی را مشاهده می کنیم.

ایشان در پایان صحبت های خود به اهمیت حمایت سازمان های دولتی اشاره و تصریح کردند: سازمان های دولتی با استفاده از رسانه ای که در اختیار دارند باید مروج تغذیه سالم در جامعه باشند چرا که با تغذیه سالم جامعه ای سالم و شاداب خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *