تغذیه و سلامت

ضرورت حذف برخی از سموم در کشاورزی کشور

احمد-غفار-زاده-مدیر-عامل-شرکت-خوشه-چینان-مزرعه

احمد غفار زاده مدیر عامل شرکت خوشه چینان مزرعه گفت: شرکت ما از سال 90 در زمینه فراورده های زنبور عسل، عسل طبیعی، خشکبار و زعفران فعالیت می کند و خوشبختانه با استقبال بسیار مطلوب بازار مواجه بوده ایم؛ چرا که ما توجه ویژه ای به ارگانیک بودن و سلامت محوری محصولات داشته ایم.

احمد غفار زاده در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: در محصولات ما حتی یک درصد سم استفاده نمی شود و بر پایه کودهای دامی و زمین بکر  تولید شده اند.

وی ادامه داد: استفاده از محصولات ارگانیک در 5 سال اخیر بسیار بهبود یافته و بویژه بعد از شیوع ویروس کرونا میزان مصرف عسل در جامعه بسیار افزایش یافته است چرا که تحقیقات ایران و کشورهای دیگر اثبات کرده مصرف عسل بر روی بهبود شرایط جسمی بیماران مبتلا به بیماری هایی نظیر کرونا و آنفلوانزا تاثیر قابل توجهی داشته است.

مدیر عامل شرکت خوشه چینان مزرعه  اظهار داشت: از سازمان های دولتی تقاضا داریم بر کارخانجاتی که محصولات را به صورت انبوه تولید می کنند، نظارت کنند چرا که بیش از 70 درصد این محصولات از نظر کیفی قادر به اخذ استانداردهای اروپایی نیستند. در واقع بسیاری از سمومی که در ایران استفاده می شود سالهاست در اتحادیه اروپا ممنوع شده و مسئولان لازم است در این خصوص سریع تر عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *