تغذیه و سلامت

برج میلاد میزبان تولیدکنندگان محصولات غذایی ارگانیک و سلامت محور

دومین-نمایشگاه-زندگی-سالم

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه زندگی سالم، نشست خبری این رویداد، صبح سه شنبه 31 مرداد با حضور دکتر سید رضا نورانی، رییس انجمن ارگانیک ایران، میلاد بهادری مدیرعامل گروه رسانه ای آتا و دبیر نمایشگاه و جمعی از فعالان حوزه رسانه و همچنین تولیدکنندگان محصولات غذایی ارگانیک و سلامت محور در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر سید رضا نورانی، با اشاره به 15 سال فعالیت مستمر انجمن ارگانیک ایران گفت: در شروع فعالیت انجمن ، تلاش و تمرکزمان بر ترویج تولید و مصرف محصولات ارگانیک بود و در حال حاضر، تجاری سازی محصولات ارگانیک را به عنوان هدف اصلی در پیش گرفته ایم.

در ادامه این نشست، میلاد بهادری، با اشاره به برگزاری این رویداد در تاریخ 8 الی 10 شهریور در برج میلاد تهران، گفت: برای معرفی بهتر این نمایشگاه، با تمرکز بر مخاطبان هدف مثل متخصصان صنایع غذایی، مشاوران و پزشکان تغذیه، شرکت های پخش، فروشگاه های سلامت محور، کلینیک های پزشکی، باشگاه های ورزشی و افرادی که در این حوزه فعال هستند، ارتباط گرفتیم.

وی افزود: همچنین امسال تمرکز ویژه‌ای بر حضور عموم مردم و مصرف کنندگان محصولات غذایی داشتیم زیرا هدف اصلی ما ترویج تغذیه سالم در جامعه است، به همین منظور اطلاع رسانی گسترده ای در سطح رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: این رویداد امسال در سالن B مرکز نمایشگاهی برج میلاد به مساحت 2300 متر برگزار می‌شود که در آن 76 شرکت تولیدکننده محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی حضور دارند.

بهادری  یادآورشد: نمایشگاه فقط سه روز نیست، بلکه یک رویداد گسترده فراملی است که ارتباط خود را با بدنه صنعت غذا در طول سال حفظ خواهد کرد، ما نیامده‌ایم که فقط برای سه روز غرفه بفروشیم و تا سال آینده با آن خداحافظی کنیم، ما آمدیم که اتفاقی برد برد را رقم بزنیم و ارتباط شکل گرفته را تداوم ببخشیم.

بهادری همچنین با تشریح شعار و نماد این رویداد گفت: «غذای سالم؛ زندگی سالم» شعار این دوره از نمایشگاه است که در قالب کمپینی امروز و با حضور تولیدکنندگان و اصحاب رسانه رونمایی خواهد شد.

همچنین در ادامه جلسه تعدادی از تولیدکنندگان حاضر به ارائه پیشنهادات در خصوص برگزاری این رویداد پرداختند که با استقبال ستاد اجرایی روبه رو شد.

در پایان دکتر سید رضا نورانی با تاکید بر لزوم اختصاص یارانه به تولیدکنندگان محصولات ارگانیک گفت: ارتقاء سطح کیفی و مقدار تولید محصولات ارگانیک، نیازمند حمایت‌های مالی و مالیاتی تولیدکنندگان این محصولات می باشد در حالیکه نه تنها دولت توجهی به این موضوع ندارد بلکه برای واردات سم و کود شیمیایی ارز دولتی اختصاص میدهد.

این جلسه با رونمایی از کمپین «غذای سالم؛ زندگی سالم» به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *