صنعت ورزش و تناسب اندام

تجهیز 20 سالن ورزشی در یک روز

الهام-علی-خانی-مدیرعامل-گروه-مهندسی---ورزشی-«الین-پارسه»

مدیرعامل گروه مهندسی – ورزشی «الین پارسه» گفت: حدود 17 سال در زمینه واردات تجهیزات بدنسازی تجربه داریم و در طول این مدت آموزش نیروها را در تمامی سطوح به عنوان یک اصل اساسی پیگیری کرده ایم.

الهام علیخان در گفت و گو با گروه رسانه ای «آتا» با اشاره به اینکه ما به روزترین تجهیزات و برندهای اروپایی را وارد می کنیم، اظهار داشت: تولید کنندگان داخلی از تجهیزات وارداتی ما الگو برداری می کنند و این اتفاق باعث خوشحالی ماست؛ البته از نظر کیفی هنوز با برند اصلی فاصله دارند اما از اینکه در آینده برندهای داخلی کیفیتی همپا یا بالاتر از برندهای معتبر جهانی داشته باشند، استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه خدمات و گارانتی را به صورت واقعی تحت پوشش قرار می دهیم، اظهار داشت: حدود 12 هزار قطعه تجهیزات بدنسازی در انبار ما نگهداری می شود و تاکنون  سالن های ورزشی1500 مجموعه دولتی و خصوصی توسط شرکت ما تجهیز شده اند؛ نکته مهم اینکه ما از توانایی تجهیز 20 سالن بدنسازی به صورت همزمان در یک روز برخورداریم.

وی افزود: ما هم اکنون نمایندگی برندهای «بادی استرانگ» و «اسپرت ارت» را بر عهده داریم و با چندین برند اروپایی و آمریکایی قرار است طی ماه های آینده جلسه ای برای آغاز همکاری برگزار کنیم.

الهام علی خانی مدیرعامل گروه مهندسی - ورزشی «الین پارسه»

علیخان با بیان اینکه رضایت مندی مشتریان برای ما اصلی ترین اولویت است، گفت: ارائه خدمات ما کاملا سیستماتیک با کد و کارت شناسایی صورت می گیرد و تمامی مراحل با امضای دیجیتال انجام می شود؛ ضمن اینکه نظرات تمامی مشترکان بعد از ارائه خدمات بررسی می شود.

وی درمورد نوسانات نرخ ارز گفت: ما معتقدیم با نرخ ارزی که کالا وارد شده باید یه فروش برسد و توجهی به افزایش بهای دلار برای افزایش سود و منفعت نداریم؛ بنابراین لیست قیمت ما به سختی تغییر می کند.

مدیر عامل «الین پارسه» عنوان کرد: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرف دولت شاهد نیستیم؛ به گونه ای که قدام ما برای واردات خط تولید با هیچ گونه حمایتی حتی تسهیلات همراه نبود و در نتیجه ما از این پروژه صرف نظر کردیم؛ جالب اینکه بازرگانان و تولید کنندگان چینی از این حجم بی توجهی متعجب شده و عنوان کردند در کشورشان تا شش ماه حقوق پرسنل بخش تولید را دولت پرداخت می کند.

وی در پایان اظهار داشت: ما امروز تولید کننده هایی داریم که در زمینه تولید تجهیزات ورزشی  فعالیت می کنند اما بدون حمایت دولت، صادرات در عرصه بین المللی به نتیجه لازم نمی رسد.

گروه مهندسی - ورزشی «الین پارسه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *